_Michał Pałasz

Doktorant Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ w dziedzinie nauk humanistycznych, nauk o zarządzaniu, w tematyce promocji kultury i sztuki w mediach społecznościowych; autor licznych szkoleń i wystąpień związanych z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla celów promocji instytucji kultury, NGO, jednostek administracyjnych i samorządu terytorialnego. Uczy studentów Instytutu Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego zarządzania projektami kulturalnymi (organizując m.in. Festiwal Kultury i Mediów Polikultura), marketingu kultury oraz wykorzystania nowych mediów w zarządzaniu, a studentów Wydziału Humanistycznego Akademii Górniczo-Hutniczej o społecznościach wirtualnych.

Przedsiębiorca i menadżer kultury – realizował projekty kulturalne, edukacyjne i marketingowe we współpracy m.in. z MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej, Teatrem Łaźnia Nowa, Międzynarodowym Festiwalem Teatralnym Boska Komedia, Teatrem Nowym w Krakowie, Teatrem Barakah w Krakowie, Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie, Małopolskim Instytutem Kultury, Małopolskim Instytutem Samorządu Terytorialnego i Administacji, Ośrodkiem Brama Grodzka – Teatr NN w Lublinie, Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, Miejskim Centrum Kultury w Bydgoszczy, Akademią Sztuk Pięknych w Krakowie, Nowohuckim Centrum Kultury, Fundacją Instytut Myśli Obywatelskiej im. Stańczyka, Fundacją Sztuki Nowej ZNACZY SIĘ, Centrum Promocji Informatyki. Zarządzał pracami związanymi z powstaniem dwóch krakowskich murali – Mayamuralu w krakowskim Podgórzu i Audiomuralu w Nowej Hucie.

Od 2008 roku dyrektor programowy Muzeum Erotyzmu, które w 2008 r. powołał do życia wspólnie z odpowiedzialną za jego stronę artystyczną – Aleksandrą Toborowicz. Muzeum Erotyzmu zostało nagrodzone m.in. srebrnym medalem European Design Awards 2009 oraz było finalistą Shorty Awards 2014 w kategorii Best Museum in Social Media. Wydawca kalendarza Muzeum Erotyzmu. Kurator Strefy EROart, czyli targowej wystawy sztuki erotycznej w ramach Międzynarodowego Festiwalu EROtrends 2014.

Autor publikacji naukowych i poradnikowych, prowadzi bloga, którego tematyką jest social media marketing kultury.

 W ramach Akademii Nowych Mediów Michał Pałasz poprowadzi dla Państwa szkolenie z zakresu stosowania mediów społecznościowych w działaniu instytucji kultury. Zapraszamy do zapoznania się z opisem szkolenia.

Zajęcia odbędą się 11. czerwca o godzinie 15.00, w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej, sala 108, Ip.

W związku z ograniczoną ilością miejsc (15 osób) prosimy o wcześniejsze zapisy na adres karina.rojek@ikm.gda.pl

 

 

 

 

 

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów