_Artur Jabłoński

Fanatyk komunikacji: marketingowej, wizualnej, interpersonalnej, po prostu wszelakiej. Marketer, szkoleniowiec, wykładowca, bloger.

Pracuje w Smart Space, gdzie zajmuje się komunikacją marketingową i kluczowymi projektami. Prowadzi szkolenia i doradza startupom, MŚP i instytucjom kultury. Wykłada na licznych uczelniach i szkołach wyższych. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach reklamowych z markami takimi jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC. Po godzinach śpiewa, gra na gitarze i pisze bloga o marketingu i nowych technologiach pod skromną domeną www.jeszczejedenblog.pl

Dla Akademii Nowych Mediów w ramach kursu “Social Media w instytucji kultury” poprowadzi zajęcia “Strategia w mediach społecznościowych”.

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów