_Personal branding w social media – dla twórców.

Personal branding w social media – dla twórców.

Artysta i twórca online. Jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych? Szkolenie online na żywo

kiedy: 19-20.05.2020 r. g. 11-14

gdzie: Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40 – online

koszt: bezpłatne

zapisy: https://app.evenea.pl/event/personalpr/

prowadzenie: Adrian Gamoń

Celem szkolenia jest wprowadzenie do praktycznego budowania autentycznej marki osobistej w mediach społecznościowych – ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży twórców kultury i sztuki. Uczestnicy szkolenia nauczą się jak zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych (gł. na Facebooku, LinkedInie i Instagramie), jak uniknąć typowych błędów i robić to skutecznie.

Korzyści ze szkolenia:

●Uczestnik zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki osobistej oraz promocję w mediach społecznościowych

●Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością w mediach społecznościowych (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny)

●Zaktualizuję wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w internecie w 2020 roku (w dobie kryzysu)

●Pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce

●Poznaj współczesne metody budowania konceptu komunikacji marki osobistej

●Pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki osobistej online

●Pozna możliwości i funkcjonalności w budowaniu marek osobistych topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebooka, LinkedIna i Instagrama

Program szkolenia:

Dzień 1 (19.05.2020) Komunikacja i zarządzanie marką osobistą w mediach społecznościowych

11.00-12.20 Blok I. Budowa solidnych fundamentów marki osobistej

  1. Czym jest personal branding? Jakie daje korzyści?
  2. Jak budować i komunikować markę online?
  3. Jakie są fundamenty budowy silnej marki personalnej online?
  4. Odkrywanie potencjału własnej marki osobistej + ćwiczenie
  5. Poznanie grupy docelowej – narzędzia
  6. Dobieranie kanałów społecznościowych do celów i specyfiki marki

12.20-12.30 Przerwa

12.30-14.00 Blok II. Komunikacja w social mediach i wybrane platformy społecznościowe

  1. Typowe błędy i dobre zasady promocji w social mediach
  2. Przydatne narzędzia online w tworzeniu treści i zarządzaniu obecnością w sieci
  3. Kluczowe informacje o funkcjonalnościach LinkedIna
  4. Dobre praktyki budowania marki osobistej na LinkedInie (budowa profilu, sieci kontaktów i relacji)
  5. Sesja pytań i odpowiedzi

Dzień 2 (19.05.2020) Najważniejsze platformy społecznościowe w praktyce

11.00-12.20 Blok III. Wybrane platformy społecznościowe

  1. Facebook:

○Kluczowe informacje o funkcjonalnościach Facebooka

○Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Facebooku (profil osobowy, strona, grupa i messenger)

○Mity i fakty na temat dobrej komunikacji na Facebooku

  1. Instagram:

○Kluczowe informacje o funkcjonalnościach Instagramie:

○Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Instagramie

○Mity i fakty na temat dobrej komunikacji na Instagramie

12.20-12.30 Przerwa

12.30-14.00 Blok IV. Koncept komunikacji i tworzenie treści w praktyce

  1. Tworzenie konceptu obecności marki osobistej w social mediach
  2. Praktyczne ćwiczenia z tworzenia treści na wybranej platformie społecznościowe
  3. Podsumowanie
  4. Sesja pytań i odpowiedzi

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu:

  1. Sprawdzona aktualna i rzetelna wiedza – Adrian Gamoń dzieli się tym, co wie najlepiej. Bazuje na własnych doświadczeniach i obserwacjach oraz wiedzy od innych wiarygodnych specjalistów z Polski i ze świata.
  2. Materiał podany w przystępny i angażujący sposób – prowadzący dzieli się praktycznymi wskazówkami. Stara się, aby uczestnicy szkoleń rozumieli przekazywany materiał, dzięki czemu zdobywana wiedza i kompetencje są długoterminowo aktualne.
  3. Szkolenie dopasowane do specyfiki uczestników – przed szkoleniem badamy oczekiwania uczestników i na ich bazie dopasowujemy zakres i program kursu.
  4. W trakcie szkolenia pracujemy na przypadkach z życia uczestników – staramy się odnosić do specyfiki marek, celów, grup docelowych i branży uczestników biorących udział w szkoleniu.
  5. Bezpośredni kontakt z prowadzącym – szkolenie ma formę konwersatorium przeplatanego pogłębiającymi ćwiczeniami praktycznymi online.
  6. Możliwość zadawania pytań po szkoleniu – może to oczywiste, ale wolimy napisać, że prowadzący chętnie podejmie wyzwanie odpowiedzenia na najtrudniejsze pytania
  7. Prezentacja ze szkolenia i dodatkowe materiały pogłębiające poruszane zagadnienia – uczestnicy oprócz prezentacji otrzymają pogłębiające wiedzę listy kontrolne

Adrian Gamoń – adriangamon.com – jest strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierzy, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

Ponad siedem temu założyłem agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content.

Spełniam się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunków studiów podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie – Social Media & Content Marketing.

Jestem autorem wielu publikacji marketingowych, prelegentem prestiżowych konferencji branżowych i szkoleniowcem na topowych polskich uczelniach. Zainicjowałem i współorganizuję spotkania edukacyjno-networkingowe LinkedIn Local w Krakowie. Opracowuje i wydaje comiesięczny bezpłatny raport na temat stanu “LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.

Więcej:

https://www.linkedin.com/in/adriangamon/

https://adriangamon.com/

UWAGA: Zgłaszając się do udziału w szkoleniu akceptują Państwo poniższy regulamin:

Regulamin

1. Szkolenie jest bezpłatne – wymagana jest wcześniejsza rejestracja w systemie evenea. Ewentualną rezygnację należy zgłosić mailem na adres karina.rojek@ikm.gda.pl;

2. Szkolenie odbędzie się w dniach 19-20. maja 2020 roku za pośrednictwem kanału Instytutu Kultury Miejskiej w serwisie zoom. Organizatorem jest Instytut Kultury Miejskiej zwany dalej Organizatorem.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do nieorganizacji kursu w przypadku nie zebrania się odpowiedniej grupy uczestników – minimum 10 osób.

3. Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem systemu Evenea: (start zapisów 23. kwietnia i trwają do 18. maja 2020 lub do wyczerpania miejsc)

4. Zapisane osoby otrzymają mailem link dostępu do transmisji webinarium oraz formularz dotyczący potrzeb.

5. Uczestnictwo w kursie jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników, Prelegentów i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych kursu. Podczas kursu Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne i wideo – w postaci screenów z ekranu podczas szkolenia. Uczestnictwo w kursie jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników, Prelegentów i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych kursu.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Kultury Miejskiej (dalej: IKM) -samorządowa jednostka kultury z siedzibą w Gdańsku, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia na szkolenie organizowane przez IKM, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji szkolenia, przez okres nie dłuższy niż 3 lata od dnia wyrażenia niniejszej zgody. Przysługuje Pani/Panu m.in. prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do wycofania zgody. Szczegółowe informacje na temat uprawnień zostały opisane w polityce prywatności. Jeżeli ma Pan/Pani pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail: iodo@ikm.gda.pl lub drogą listu zwykłego na adres siedziby IKM: ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdzie Pani/Pan tutaj: http://ikm.gda.pl/polityka-prywatnosci-ikm Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rejestracji udziału w w/w kursie.

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów