Artysta i twórca online. Jak budować markę osobistą w mediach społecznościowych? Szkolenie online na żywo
kiedy: 19-20.05.2020 r. g. 11-14
gdzie: Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40 – online
koszt: bezpłatne
zapisy: https://app.evenea.pl/event/personalpr/
prowadzenie: Adrian Gamoń
Celem szkolenia jest wprowadzenie do praktycznego budowania autentycznej marki osobistej w mediach społecznościowych – ze szczególnych uwzględnieniem specyfiki branży twórców kultury i sztuki. Uczestnicy szkolenia nauczą się jak zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych (gł. na Facebooku, LinkedInie i Instagramie), jak uniknąć typowych błędów i robić to skutecznie.
Korzyści ze szkolenia:
●Uczestnik zyska całościowe spojrzenie na budowanie marki osobistej oraz promocję w mediach społecznościowych
●Utrwali rozumienie kluczowych zagadnień związanych z obecnością w mediach społecznościowych (m. in. edge rank, content, real time marketing, zasięg organiczny, zasięg płatny)
●Zaktualizuję wiedzę z zakresu zmian i trendów związanych z komunikacja i promocją w internecie w 2020 roku (w dobie kryzysu)
●Pozna składniki budowy angażujących treści i przećwiczy ich tworzenie w praktyce
●Poznaj współczesne metody budowania konceptu komunikacji marki osobistej
●Pozna w praktyce przydatne narzędzia online pomocne w budowaniu marki osobistej online
●Pozna możliwości i funkcjonalności w budowaniu marek osobistych topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebooka, LinkedIna i Instagrama
Program szkolenia:
Dzień 1 (19.05.2020) Komunikacja i zarządzanie marką osobistą w mediach społecznościowych
11.00-12.20 Blok I. Budowa solidnych fundamentów marki osobistej
12.20-12.30 Przerwa
12.30-14.00 Blok II. Komunikacja w social mediach i wybrane platformy społecznościowe
Dzień 2 (19.05.2020) Najważniejsze platformy społecznościowe w praktyce
11.00-12.20 Blok III. Wybrane platformy społecznościowe
○Kluczowe informacje o funkcjonalnościach Facebooka
○Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Facebooku (profil osobowy, strona, grupa i messenger)
○Mity i fakty na temat dobrej komunikacji na Facebooku
○Kluczowe informacje o funkcjonalnościach Instagramie:
○Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Instagramie
○Mity i fakty na temat dobrej komunikacji na Instagramie
12.20-12.30 Przerwa
12.30-14.00 Blok IV. Koncept komunikacji i tworzenie treści w praktyce
Adrian Gamoń – adriangamon.com – jest strategiem i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media, mówcą i trenerem biznesu. Wierzy, że wszystko jest połączone, wszystko ma znaczenie, dlatego pomagam firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Ponad siedem temu założyłem agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content.
Spełniam się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunków studiów podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie – Social Media & Content Marketing.
Jestem autorem wielu publikacji marketingowych, prelegentem prestiżowych konferencji branżowych i szkoleniowcem na topowych polskich uczelniach. Zainicjowałem i współorganizuję spotkania edukacyjno-networkingowe LinkedIn Local w Krakowie. Opracowuje i wydaje comiesięczny bezpłatny raport na temat stanu “LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.
Więcej:
https://www.linkedin.com/in/adriangamon/
UWAGA: Zgłaszając się do udziału w szkoleniu akceptują Państwo poniższy regulamin:
Regulamin
1. Szkolenie jest bezpłatne – wymagana jest wcześniejsza rejestracja w systemie evenea. Ewentualną rezygnację należy zgłosić mailem na adres karina.rojek@ikm.gda.pl;
2. Szkolenie odbędzie się w dniach 19-20. maja 2020 roku za pośrednictwem kanału Instytutu Kultury Miejskiej w serwisie zoom. Organizatorem jest Instytut Kultury Miejskiej zwany dalej Organizatorem.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do nieorganizacji kursu w przypadku nie zebrania się odpowiedniej grupy uczestników – minimum 10 osób.
3. Zapisy odbywają się wyłącznie za pośrednictwem systemu Evenea: (start zapisów 23. kwietnia i trwają do 18. maja 2020 lub do wyczerpania miejsc)
4. Zapisane osoby otrzymają mailem link dostępu do transmisji webinarium oraz formularz dotyczący potrzeb.
5. Uczestnictwo w kursie jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników, Prelegentów i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych kursu. Podczas kursu Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne i wideo – w postaci screenów z ekranu podczas szkolenia. Uczestnictwo w kursie jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników, Prelegentów i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych kursu.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Kultury Miejskiej (dalej: IKM) -samorządowa jednostka kultury z siedzibą w Gdańsku, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia na szkolenie organizowane przez IKM, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji szkolenia, przez okres nie dłuższy niż 3 lata od dnia wyrażenia niniejszej zgody. Przysługuje Pani/Panu m.in. prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do wycofania zgody. Szczegółowe informacje na temat uprawnień zostały opisane w polityce prywatności. Jeżeli ma Pan/Pani pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail: iodo@ikm.gda.pl lub drogą listu zwykłego na adres siedziby IKM: ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdzie Pani/Pan tutaj: http://ikm.gda.pl/polityka-prywatnosci-ikm Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rejestracji udziału w w/w kursie.