_Lider medialny: profil osobisty na Facebooku w marketingu kultury. – zakończone

Lider medialny: profil osobisty na Facebooku w marketingu kultury. – zakończone

15. kwietnia zapraszamy na warsztaty dotyczące koncepcji lidera medialnego. Poprowadzi je dla nas Michał Pałasz.
Do podstawowych korzyści mających płynąć z obecności organizacji w mediach społecznościowych należą: zmniejszanie dystansu między organizacją i odbiorcami, budowanie między nimi długotrwałych relacji i zaufania, nadawanie organizacji ludzkiej twarzy, tworzenie wokół jej działań autentycznej społeczności. Czy jest to osiągalne bez ujawniania tożsamości menedżera mediów społecznościowych? Czy nie uczciwiej i nie skuteczniej jest prowadzić działalność zarówno poprzez stronę na Facebooku, jak i przez profile osobiste jej administratorów?
Wirtualna społeczność potrzebuje nie tylko abstrakcyjnych osobowości marek, ale przede wszystkim liderów medialnych, wychodzących z inicjatywami, twórczo animujących skupione wokół nich osoby, sprawnie korzystających z dostępnych technologii i potrafiących tę sprawność rozprzestrzeniać.
Celem warsztatów jest opracowanie wraz z uczestnikami koncepcji lidera medialnego, jawnego menedżera strony na Facebooku, praktyczna eksploracja szans i zagrożeń, które stoją przed liderem i organizacją, której mediami społecznościowymi zarządza oraz podwyższenie kompetencji uczestników w dziedzinie wykorzystania serwisu Facebook w marketingu kultury, poprzez pełne i zgodne z regulaminem serwisu wykorzystanie narzędzi dostępnych dla profilu osobistego i najważniejszych funkcjonalności przypisanych jedynie do stron fanowskich.

Plan warsztatów:

Przywitanie, zapoznanie się uczestników, omówienie warsztatów.
Facebook dziś. Omówienie kontekstu.
Prywatnie czy oficjalnie? Profil osobisty czy strony? Omówienie możliwości i ograniczeń poszczególnych rozwiązań.
Tajemnica #hashatagów.
Profil osobisty:
Zarządzanie społecznością. Czym są listy znajomych i zainteresowań? Wykorzystanie list dla celów komunikacyjno-promocyjnych organizacji. Ćwiczenia.
Wezmę udział: Wydarzenia na Facebooku – analiza ograniczeń i możliwości ich wykorzystania. Dobre praktyki. Ćwiczenia.
Współpraca z ludzką twarzą – grupy na Facebooku: omówienie typów i funkcji. Ćwiczenia.
Tylko na fan page’u:
Planowanie postów.
Darmowe statystyki, ich analiza i wyciąganie wniosków.
Reklama i inne narzędzia płatne. Jak i za ile?
Lider medialny. Podsumowanie, dyskusja, pytania uczestników.

Warsztaty poprowadzi Michał Pałasz. Zapraszamy 15. kwietnia. 2015 roku, g. 11-16. s. 108, Ip. Instytut Kultury Miejskej, ul. Długi Targ 39/40.
udział bezpłatny, ilość miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: karina.rojek@ikm.gda.pl

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów