_“Social media w instytucji kultury” – kompleksowe szkolenie 10-11. 2015

“Social media w instytucji kultury” – kompleksowe szkolenie 10-11. 2015

Szkolenie “Social media w instytucji kultury” to kompleksowy kurs przygotowany dla przedstawicieli instytucji kultury, którzy zajmują się mediami społecznościowymi.
Kreowanie wizerunku i budowanie marki w dużej mierze należy właśnie do osób odpowiedzialnych za obecność instytucji kultury w internecie, tego jak korzystają one z dostępnych narzędzi i aplikacji i czy wykorzystują w pełni możliwości komunikacji jakie dają media społecznościowe.
Zaprosiliśmy do współpracy ekspertów w swoich dziedzinach, którzy podzielą się z Państwem wiedzą i umiejętnościami: od analizy mediów społecznościowych i budowania strategii po webwriting, kreatywne pisanie i tworzenie grafik na potrzeby np Facebooka czy Instagrama. Poniżej szczegóły: harmonogram, prowadzący, tematy oraz terminy. Szkolenie jest bezpłatne.

miejsce: So Stay Hotel, ul. Kartuska 18, Gdańsk.

Rekrutacja została zakończona. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia.  

 

HARMONOGRAM

10. października (sobota)

g. 10.00 – rozpoczęcie

g. 10.30 – 18.30 – “Webwriting, kreatywne pisanie”, prow. Joanna Wrycza-Bekier.

11. października (niedziela)

g. 10.00 – 15.30 – “Kampania reklamowa – planowanie” – prow. Justyna Łukasik

24. października (sobota)

g. 10.00 – 15.30 “Grafiki, narzędzia i aplikacje” Monika Czaplicka

g. 15.45 – 18.00 “Monitoring i analiza mediów I cz.” Anna Miotk

25. października (niedziela)

g. 10.00 – 17.30 “Monitoring i analiza mediów II cz.” Anna Miotk

7. listopada (sobota)

g. 10.00 – 12.45 “Prawo – prawo do ochrony wizerunku” Katarzyna Rybicka

g. 13.30 – 18.00 “Strategia w mediach społecznościowych I cz.” Artur Jabłoński

8. listopada (niedziela)

g. 10.00 – 15.30 “Strategia w mediach społecznościowych II cz.” Artur Jabłoński

g. 15.30 zakończenie, rozdanie certyfikatów.

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów